Si Tukang Melayan

Selama dekat MITEC nih , yang suka layan aku dia nih lah .
Yang suka cakap pasal fashion dgn aku , dia nih lah .
Sebabnya , taste aku dgn dia dlm berfashion sama saja .

Yang suka cakap bab mekap , bab jaga kulit muka dia nih lah .
Yang punca kulit aku jadik hmmm putih jugak laa nih pun dia lah .
Sebabnya dia nih terlalu obses pada kecantikkan . Well tell me gegirl mana x cenggitu unless ur pengkid enough lulz .

Yang suka cakap pasal makanan sana sedap makanan sini sedap pun dia nih lah .
Yang bila perut aku selalu nyanyi lagu Isabella sebab lapar pun dia nih laa akan hulurkan stok makanan dia .
Yang bilamana aku malas nak turun cafe and lagi sanggup tahan lapar dari pegi turun cari makanan , dia nih laa yg selalu keluar tapaukan makanan dkt aku .

Yang selalu buat teman sembang sebelom masok tido pun dia nih lah . Yang suka main lawan kentut tetambah lagi time tgh mlm pun dia nih lah .
Yang selalu main share2 cite pasal what happend dekat class td or dia pegi date dgn bf kat mane or pegi cafe gegirl semua pandang bf dy or cite cite gado dia dgn bf dia pun hmm yang nih lah .

Yang jdk tempat aku shared masalah cinta , study , kwn2 , persekitaran , duit , family dan perancangan business kenkononnya nanti nih hmm dgn dia nih lah .

Yang selalu jdk tmpt aku luah bila aku rasa aku nih x cukup bagos lagi dlm bab2 agama pun dia nih lah si penasihatnya .
Yang mana dia akan ckp suruh pelan pelan berubah pun dia nih lah .

Dia kakak . Dia family dkt sini . I love her Lillahi Taala . Moga Allah sentiasa berkati hidup dia . Sebab aku sayang dia , Si Tukang Melayan budak Atien yg cerewet nih . Thanks !

No comments: