Long Time no Write

Lamanya tak menjenguk sini apatah lagi nak menapak bait bait coretan . Busy sangat dengan student life ke Atien hahahahaha. Since i was in my first year of degree sampai lah dah final year nih lama kemain tinggalkan coretan blog bersama Cik Spider sebagai peneman blog. 

Insha Allah, punya masa nak sangat aku coretkan serba sedikit sepanjang pemergian dari blog nih. Sungguh, selama 3 tahun lebih aku di bumi Johor nih (Johor jer pun) banyak betul benda terjadi dlm hidup aku. Banyak, terlalu banyak. Dari bab gembira ke bab yg sedih, jatuh merudum dan bangkit semula itu dah jadi adat resam selama nih. Nasib aku kuat, walaupun aku selalu rasa lemah. Alhamdulillah, percaturan Allah SWT tu tidak ada yg dapat disangkal. Setiap kehilangan Allah gantikan dengan yg lebih baik * lap ayaq mata*

Penat selama nih, tak mudah rupanya meniti fasa kedewasaan. Alhamdulillah, dah 23 tahun dan macam macam manusia aku jumpa. Yang masih bersama, Alhamdulillah. Yang telah pergi, Insha Allah ada hikmahnya. Moga kita sama sama bersabar dan segala urusan kita diermudahkan.

Sampai ketemu nanti. 
Assalamualaikum

Berat naik 20kg selama duduk Johor nih hahahaha makanan sini sedap sedap sangat kot, ya ampun.

No comments: