Stalker

Buat kau . Kau yg masih mengambil peduli pasal aku . Kau yg still bertanyakan pada teman2 "tau x blog Atien nama apa?" hanya sebab nak tau kisah hidup aku skg .

Stalker , yes you are . Dah jumpa kan id blog aku ? Aku rasa hang sedang membaca . Terima kasih sbb masih prihatin pasal aku . Tapi prihatin tu patut ditunjukkan dulu, bkn skg .

Tatkala hang baca nih, hang sendiri pun tau segalanya dah tak sama mcm dulu kan . Ya , aku penah salahkan hang dulu . Tapi aku jugak punya salah . Tak usah laa kita ungkit kisah lama . Tutup dan simpan saja kenangan lama kita .

Alhamdulillah aku masih hidup dan hidup aku baik baik saja . Dan aku bangga aku masih hidup walaupun tanpa rasa sayang yg hang bagi .
Jangan ada permusuhan antara kita . Lupakan semuanya . Dan berhentilah ambil peduli tentang aku lagi . Aku mohon .

No comments: