You can put the blame on me

Assalamualaikum 
yeah You can put the blame on me is like Usher's song is it ?
So piepel ! Lately nie jauh jauh jauhhhhhhh dalam hati nie ada timbul satu rasa yang mcm phewwww susah gila nak descibe in word .
Rasa tak best , rasa lifeless , rasa KOSONG KOSONG OUHHH OUHHH .

Rasa down gila bila semua benda kita kena paham orang lain , tapi bila orang lain tak paham kita takpa pulak . Bukankah sikap give and take tuh bagus in relationship ? Phewwww i just dunno . Seseseserabutttt mak yus sangat . Why it always me and me and me ?
Bila aku mula bersuara , ada jaa yang tak kena . Ini salah , ini terasa .
Kalau nak mengadu pun salah , then kat sapa lagi aku nak mengadu ? Mengadu dekat Jabatan Pendaftaran Negara mungkin . Ya pak ya pak saya lagi mau bikin aduan gitu dehh . Macam tuh ?

Kalau tempat luah perasaan pun asyik nak kondem aku itu terasa ini terasa , habis dengan sapa lagi aku nak bercerita . Yelaaaaa aku sorang jaa nak kena paham orang lain , aku sorang jaa yg nak kena jaga hati orang lain . Tahu tak hati aku pun sampai dah tak terjaga . Tak kesian kaa dekat aku nie ? Sikit belas kasihan pun tadak ka ? Tell me !

So i guess aku dah kena start pandai simpan perasaan sorang sorang laa ey ? Dah kena belajar how to simpan rasa sensorang , tabole nak cerita dengan orang lain dah . Alahaiii sedihnya . Sedih betol hidop nie . Betol betol sedih lah !

Nevermind , it is always me . You guys boleh letakkan semua salah atas bahu aku . Yup ! apa aku buad semua tak kena . Yeahhh so sorry . Maybe aku harus belajar cara nak jaga diri sendiri and tak payah bergantung dekat orang lain dah . HA ! HA ! HA ! sedih doe cemnik !