Ketawa dan Air Mata

Assalamualaikum !
cinta itu ketawa dan air mata . Dehel dah mcm tajuk lagu jaa ney . Gua bukan stok bebudak yg layan lagu tangkap leleh zaman dolu dolu even gua memang jiwang . Eh eh bukan jiwang la tapi ROMANTIK *pintal pintal hujung bantal busuk* k gedikss herherher .
k cut a crap ! Tadi aku lepak dkt library dgn Eyla . Tengah tengah buad revision subject Pengajian Am , tetiba teringat AH . Dalam hati "ishhh nak ingat apa lg . Gua tengah bebai dgn lu ney . Pegi sana jaoh jaoh laa ! " Tapi tanpa disedari tangan dah bergerak capai phone then kasi kat Eyla .
Me : Eyla call Man sat .
then pepura sambung study sambil buad lagak 'tak amik port'
padahal dalam hati "eh dia tengah buat apa ey tengah buat apa ey" meronta ronta nak tau jugak . Sembang dok bebai . Puiii la Atien puiii

Then Eyla capai Phone tanpa byk bunyi dial number AH . First call tak angkat .
Eyla : dia tak angkat la weh .
me : huh ? tak angkat ? *kening kerut*
Eyla : haa tak angkat .
Me : try lg . Call sampai dia angkat .
After so many times he didnt pick up my call , me dah malas nk amek port . This time for REAL !!
yang si Eyla tak habeh2 nak sakat aku kata AH ada girl lain . Rasa mcm nak lempang ja even tau dia memain ja . Mata dah rasa mcm panas . Dalam hati dok mohon jgn dok bt drama air mata kat sini. .

After few minutes later AH call balik . Tp aku kasi Eyla jawab . Tanak ar ckp dgn dia . Ckp dgn dia bt aku cair jaa cemna nk sambung merajok kalo cemtu . Tak macho ah nanti ! mihehehe .

Then Eyla dok merepek apa tah dgn AH . Aku act mcm tak-amik-port padahal telinga dok pasang sediaaaa kekeke keji gila aku . AH dok bt luahan perasaan apa tah kat Eyla . kekadang aku nak tergelak pun ada dgn AH ney . Dia ney lucu arr hewhew .

Yang si Eyla dok provok aku lelebih . Dia ney member aku ka member AH . Asyik nak side AH ja . Geram gilos .Dua dua sembang asyik nak palam aku jaa , nak kutuk aku ja . memandai ckp aku manja la mende laa dua dua ekor ney .Sembang apa tah siap nak lambung2 aku masok tasik kura kura bagai . Ish lempang lelaju karang haaa .Eyla force me to talk to AH but i dont . Gila hang nanti aku qiyau tak macho ar . Dekat library pulak tu . Noobs !

After dah puas mengata aku , they end their conversation .
Me: Ckp apa td ? *curious to know
Eyla : haa haa sebok nak tau pasaipa . Tamau cita kat hang !
me that time rasa mcm nk cekik cekik ja Eyla time tu but k fine ! *senyap

Lelama tu sikit2 aku korek dari Eyla . Part yg paling aku tersentuh bila AH mintak Eyla tlg tengok2 kan aku kat sini sb dia tabole nak tengok2 kan aku . hmm sedih . Lumpah PJJ *percintaan jarak jauh* memang mcm ney .

hey AH ! saya tau awak suka jer stalk blog saya , saya memang sengaja nak kasi awak marah pun . motif ? sb saya boring , sb saya nk awak bg perhatian dekat saya . Then tapaya la saya nak text "hellooo saya kat sini . nampak x nampak x *lelambai tangan*"

Saya tau awak busy . saya tau awak penat . saya tau kekadang saya tak paham awak . saya tau kekadang saya melampau . im sorryyyy :'(
im boring , im sunyi . Saya tunggu awak . Kekadang saya harapkan mcm mcm dari awak tp hmmm .

Dear MASA , cepat laa berlalu . Hapuskan semua duka kami *lap air mata*

Your sweetheart,
FN

No comments: