saja or sahaja ?

Assalamualaikum
tik tok tik tok jam dah dekat 2.19 pagi dah ni . Hati dah meronta ronta mintak rehat tapi ahhh mata ni dok cerah cerah lagi apa dehal entah . Saja lettuw nak aku bangun lambat esok pagi then di cop ANAK DARA PEMALAS =.='

tak heran tajuk entry ni ' saja or sahaja' ? Main topic bukan aku nak cita apa perbezaan antara saja and sahaja . Aku letak tajuk entry cenggini pun memang aku saja or sahaja jela . paham ? hang paham ka tak paham ada aku kesah pulak en .

malam ni dihabiskan dengan mendelete post post lama dekat blog . tah tinggal berapa jaa post yg ada dekat blog aku ni haa . Motif ? saja or sahaja nak buang kenangan lama dari blog . Motif again ? ahh jangan tanya !

blog | twitter | fecebook
So , tengah tengah dok skrool down balik conversation aku dgn Eyla dkt IM fesbuk , then ternampak satu link . Jeng Jeng Jeng . Rupanya link blog Syamsul si munyet rambut lengkoi lengkoi herherher .
sebab tadak benda nye pun aku nak buad malam ni , aku ter stalk sikit punya lama lah dekat blog dia . kehkehkeh . Pandai jugak mamat ni bercerita dekat blog . Ada harapan ganti abg Ben*tangan tabole turun

Then lepastuh nak p stalk blog Fatin Liyana but ter stalk pulak dekat Fatin Suhana . hape jela janji ada Fatin Fatin same like me jugak but me tak cun ahh macam dyorang sobs sobs .
Memula tak kenal pun who is actually Fatin Suhana ni . But haritu ada laa terbaca dekat majalah Nur ke Dara tah not sure pasal Fatin Suhana . Aku baca majalah tuh pun sebab Maria Elena je tp dah si Fatin Suhana pun ada bedal baca sekali lah pasal dia . So baru tau dia ni one of blogger dekat Malaysia yg sama taraf dengan FL and Maria Elena . herherher gua ni memang lembab sikit as usual .
so blog dia agak menarik jugak laa jadik bahan aku untuk tak tidur malam ni erkkk .



aci tak tipu dia ni memang gojes kan ? phewww



Later nak update pasal my abang punya wedding caremony but later on laa busy busy busy ! nyenyenye

No comments: