heaven if dot dot dot

syurganyaaa kalo bole bergayut phone barang sejam dua mcm insan insan yg berchenta yg lain .
tapi tapi tapi
apakan daya tatkala yang namanya ''kesibukkan'' lebih selesa membelenggu diri kita .

hmmm hmmm hmmm RINDU !
rindu waktu dulu dulu .
setiap malam , kita selalu punya waktu untuk cakap ''heyy ! buad apa jaa satu hari ney''
Then masing masing cerita tentang aktiviti masing masing .
bertukar tukar cerita , saling kutuk mengutuk , bergurau senda .
sampai nak tido pun kena DODOI dengan surah Yassin . Awak igt lagi kan ?

Saya selalu nak manja manja dgn awak . Selalu suruh awak dodoi saya sebelom tido . walaupun umur saya sekarang tidak melayakkan diri saya untuk didodoi kan lagi , tp tuu cara saya nak awak manjakan saya .
awak merepek sampai melalut nyanyi lagu tah hape hape sampai lagu NEGARAKU pun awak hentam pih ! HAHA ! awak lucu okayy . .
sebelom tido , awak pesan baca doa . Saya pura-pura kata tak reti . Then terhegeh hegeh ikot awak ajar baca doa . wahaha . saja saya nak gedik santai manja dgn awak . ahh rindu !
dah baca doa , melalut pulak sampai ke baca surah Yassin . heee awak laa ney nak test market kononnya bole hafal surah Yassin . But yes ! sampai habis surah Yassin jugak laa awak dodoi kan saya malam tuh .
Like seriously saya tido dgn senyuman yg meleret leret malam tuh .

INDAH !
seronok kalo dapat patah balik ke masa masa yg mcm tu .
masa di mana awak tak BUSY dan saya pun tak BUSY .
masing masing punya kerja masing masing .
hmmm cukop lah jarak jauh yg pisahkan kita . Please jgn ditambah jurang antara kita .
kbye !

No comments: