an EX

''kita break ! ''
''even kita dah tada pape , tp we're still be friends kan ''
'' kita lupakan hal lama , mulakan  hidup baru as a friends bole ? ''

what is lalalala going on here , istilah ''EX jadik kawan or besties '' takan penah wujud dalam kamus hidop aku . Bagi aku an EX should stay as an EX jaa . tabole lebih dari tu tp kurang boleh .
sebab apa ? bagi aku lepas kita dah putus kan sesuatu hubungan utk berakhir setakat tuh , its should end at it .Tapi tuh bagi aku laa . .tatao laa plak bg org lain cemna kan . sebab aku tak banyak EX pun . wahaha .

k back to the topic , bg aku laa kan lebih baik kalo EX sama EX ney dah tak contact . Bukan apa , when you already meet up with someone else sebagai pengganti EX you tu , osofokos laa you kena jaga hati boiprengggg/girlprenggg you kan . Lantak laa kalo ada yg ckp ''ahhh atien hang ney tak open minded betol laa '' hapa ke . ekelehhh suke ati bapak tiri jiran sebelah rumah aku lahh . cuba laa kan hang punya boiprengg/girlprenggg dok SMS , gayut pokok  telefon dengan EX dia . ish tapaya cakap SMS , call call lah . lets say depa dok inbox , wall to wall dkt FB or twitt twiit dekat burung biru (twitter laa)
hang panas tak panas tak panas tak ?
k tipu bahagi 14 lahh kalo kata TAK RASA APA APA PUN KAN !
sikit sebanyak pun mesti lah TERASA oke !

Tabole kaa biar 'CINTA LAMA' terkubur mcm tu jaa ? tabole ka tabole ka tabole ka ?
perlu kaa berlandaskan atas nama 'KAMI MASIH BAIK DAN KAMI STILL BERKAWAN' ?
tabole terima oke ! haa maybe its fine utk hamba hamba Allah kat luar sana tu but not me !
i already told , imma superb jelly punya olang !
k tak suka tak suka tak suka !
kata laa apa sekali pun , im KUNO or what !
sebab aku tak suka dan aku pun takan buad ! Aku cuba jaga hati orang so plis , jaga hati aku jugak !
kbye !


No comments: