"Bapak,this is your future dot dot dot"

Orang bertanya "Atien,hang 'kawan' dgn someone kan ada tak hang bgtau pasal dia dekat parents ? " yeah indeed i did but only my mak knows bout this . Why not bapak ? Because im scared hahaha .

Bapak aku strict nak mampoih . Kalau dia tau aku ada boipreng jenuh kena ligan setaman hahaha but since lately nih bapak selalu usik usik aku pasal kawen . Dah kenapa bapak nih ? Gatai nak menimang menantu lelaki bongsu gamaknya kekekekeke

Aku tak pernah ada kekuatan nak bawak 'kawan' dtg jumpa parents , mak mungkin ya tapi bapak hemaigaddddd .. Respect , ye maybe tu jawapan dia . Aku respect bapak sebab pegangan bapak . Anak anak bapak masih muda , bawak jumpa bapak bakal pasangan yg dh bebetul confirm you wanna be with him then bapak okay jer . Aku muda , takut bawak balik 'kawan' yang salah . Yeah since perjalanan nak ke gerbang hat tu tuuuu masih lg jauh so let it be for a while . Bend it . Sebab aku tanak bapak tgk aku kenalkan dia dgn lelaki yg berbeza beza so biarlah aku tunggu lelaki yg bebetul confirm nakkan aku then baru bawak jumpa bapak kekeke hado ko laki nokkan ekau yg peqongoih nih haa ? Haha

Bapak penah pesan "kalau nak keluar dgn laki laki boleh , tp make sure dia mai mintak izin dulu . Dulu dulu nak keluaq dgn mak hg , abah mtk izin dkt Tokwan dulu tau "  herherher mcm mana tu ? Takot nak bawak jumpa tp bile nak kuar mesti kena mtk izin bapak first hehehe mak kata bapak koya , manahado mintak izin pn . Main aci redah jugak keluar dating , time dh tunang je baru kuar mintak izin hahaha .

Bila masa yg sesuai tu nak tiba ? Bila tiba masanya lah . "Bapak , let me introduce  your  future son in law" bhahahahahaha bapak gonna kill me soon kekekee
Sape pun lelaki tu , he's gonna love me , take a good care of me like what bapak had did before . I love you bapak . One day i will find my prince , but bapak , you always be my king of heart FOREVER

No comments: