Goodbye April


Hi there ! 
Harini dah 1st May of 2013 dah kan ? Kejapnya dah masuk hampir pertengahan tahun.
April pulak dah berlalu meninggalkan kita .
Sedih yaa sedih sebenarnya.
Setiap tahun,aku selalu ternanti nanti ketibaan April . Bukan sebab April iz my birthday's month,NOT.
Tapi entahhhh dari dulu lagi dari zaman aku main tangkap budu dekat dalam longkang tepi rumah aku dengan bebudak jantan masa kecik kecik lagi aku suka sangat dengan bulan April.
Namanya pun sedap ''APRIL'' hiks !

Hmm setiap tahun jugak,aku selalu berharap yang April akan selalu menjadi bulan yang bertuah,bulan yang akan selalu buat gadis riang ria raya mcm aku nih berdouble kebahagiaannya .
Last year,yeahhh April bulan yg terbaik.
Kenapa?
Sebab April lepas merupakan kepulangan si dia , juga kepergian si dia.
Namun masih meninggalkan memori yang demi Allah sangat manis untuk diingati.

Tahun ini , ouhh tuhan . Rasanya April kali ini tak mampu menerbitkan rasa bahagia buat hambaMu ini.
Pedihnya , sakitnya , kerapkali tumpahnya air mata ini.
Moga episod duka ini bisa disembuhkan dengan waktu dan izinMu ya Tuhan .
Doaku,agar aku mampu jumpa dengan April lagi,dan semoga kali itu benar benar menggembirakan.

 Thanks . Chocolate Indulgene memang favourite cake forever.
Macam tahu tahu jaa im craving for that cake time tu hiks !





Azhan kata aku nampak kurus sikit . Anyoyoyooo sukenyerrrr Bedah dengar hiks !


Mereka yg TERBAIK


Kelihatan seperti sangat enjoy April ini bukan ?
Tapi siapa yg dapat menebak isi hati tuan punya badan ?
Senyum plastik ditampal supaya yg lainnya tidak tahu hati sedang menangis .

Apa apa pun,
Selamat datang May !
Yaa May jugak bulan teristimewa buad aku seperti April.
Moga May ini tidak seteruk April yaa Ameen !

Pergi duka , datanglah bahagia .
Moga duri bisa dibalas dengan bunga yang harum seharumnyaaaa Insha Allah .

Ouh yaa, Happy Labours Day untuk semua !
kepada yang terpaksa kerja harini , PADAN MUKA ! eekekekekeke





No comments: